Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
حال محمدرضا شجریان بدتر نشده اما خوب هم نیست
محمدرضا شجریان
جدید به نام خبر
Mohammadreza Shajarian - News
Date ۲۰ دی ۱۳۹۶ Download 618,878 Like 0 Comment ۰
More


حال محمدرضا شجریان بدتر نشده اما خوب هم نیست

آخرین وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان از زبان همایون شجریان

هشت ماه است که در درمان پدر بر سر دو راهی مانده‌ایم



همایون شجریان در گفتگویی که با یورونیوز داشته، درباره وضعیت جسمی این روزهای محمدرضا شجریان سخن گفته است.

همایون شجریان در گفتگویی با یورو نیوز درباره وضعیت سلامت محمدرضا شجریان گفت: سال گذشته برای پدر بیماری پیش آمد و مجبور شدند به شدت اشعه درمانی و رادیوتراپی کنند. اما این کار ضمن اینکه مریضی را کنترل می‌کند باعث می‌شود بافت‌های سالم نیز آسیب ببینند و یکسری اشکالاتی نیز ایجاد می‌کند. امروز نسبت به آن روزهای اول خیلی وضعیت‌شان بهتر است. در یک مقطعی که ایشان در شرایط قابل قبول و تثبیت شده‌ای قرار گرفت؛ گفتیم دو راه پیش روی ما قرار دارد؛ یعنی یا ایشان با فیزیوتراپی و درمان به سمت خیلی بهتر شدن پیش می‌رود یا اینکه خدای‌نکرده مریضی پیشرفت می‌کند و ایشان را به سمت بدتر شدن می‌برد.

وی در ادامه افزود: هفت هشت ماه است که متاسفانه وضعیت بیماری به سمت بهتر شدن نرفته ولی خوشبختانه بدتر هم نشده است اما ما همچنان بر سر همان دور راهی مانده‌ایم. پدر نه آنچنان بدتر شده‌اند و نه آنچنان بهتر. خب این امکان وجود دارد که بیماری فعالیتش را درون ایشان شروع کند که برای ما جای نگرانی دارد. آن بخشی که می‌خواستیم به وسیله فیزیوتراپی بهتر شود هفت هشت ماه است که در یک مرحله‌ ثابت مانده و ما را ناامید کرده است.

همایون شجریان همچنین عنوان کرد: حضور و وجود ایشان برای ما نعمتی است و همچنان که در گذشته بودند هوشیاری‌های عجیب و غریب خودشان را دارند. ما هم برای سلامتی‌شان دعا می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارید یکبار دیگر با پدر روی صحنه بروید، گفت: اگر ایشان شرایط‌شان به گونه‌ای باشد که بتوانند و بخواهند به صحنه بازگردند من روی صحنه می‌آیم و خاک‌های جلو پای ایشان را پاک می‌کنم؛ در کنار ایشان نشستن همیشه برای من افتخار بوده است.

 

محمدرضا شجریان (زادهٔ ۱ مهر ۱۳۱۹ مشهد) موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز، خواننده و خوشنویس اهل ایران است
سایت انجمن آسیا وی را پرآوازه‌ترین هنرمند موسیقی اصیل ایرانی، روزنامهٔ ونکوور سان او را یکی از مهم‌ترین هنرمندان موسیقی جهان و همچنین رادیوی عمومی ملی (NPR) در سال ۲۰۱۰ وی را یکی از ۵۰ صدای برتر جهان معرفی کرده‌است.
محمدرضا شجریان، رئیس کنونی شورای عالی خانه موسیقی ایران، بنیان‌گذار گروه شهنازو مبدع چند ساز موسیقی می‌باشد. همچنین از فرزندان محمدرضا شجریان، همایون و مژگان در زمینهٔ موسیقی فعالیت دارند. شجریان در قرائت قرآن نیز فعالیت داشته و دعای ربنا معروف‌ترین تلاوت قرآنیِ اوست؛ این اثر توسط سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به عنوان اثر ملی ثبت شده‌است. خوانندگان سرشناسی چون ایرج بسطامی، شهرام ناظری، حسام‌الدین سراج، حمیدرضا نوربخش و پسرش همایون از شاگردان شجریان هستند.

 
برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (0)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
دیگر ترانه های محمدرضا شجریان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More