Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
سینا حجازی: ببخشید عزیزم غم نوستالژی همه آدم‌های دنیاست
جدید به نام
-
Date ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ Download 1,710,348 Like 0 Comment ۰
More

جدید‌ترین اثر سینا حجازی در فضای مجازی منتشر شد.



 

سینا حجازی که در سال ۹۴ نخستین آلبوم رسمی خود به نام «رویا» را ورانه بازار موسیقی کشور کرده است، جدید‌ترین تک قطعه خود را به نام «ببخشید عزیزم» را با موسیقی و ترانه‌ای از خودش منتشر و در اختیار دوستدارانش قرار داد.

این خواننده در حالی با حضور نوازندگانی چون بهزاد حسن‌زاده، داریوش بیژنی و آوای زیر صدای سارا اسلامی قطعه جدید خود را منتشر کرده است که درباره این اثر معتقد است: «قطعه «ببخشید عزیزم» غم نوستالژی همه آدم‌های دنیاست که فقط می‌خواهند شبیه خودشان باشند و نه هیچکس دیگری.»

او پیش از این نیز درباره فضای آثاری که ارائه می‌دهد نیز گفته بود: «دغدغه من بیشتر ترانه‌های اجتماعی است تا ترانه‌های عاشقانه. ترانه‌هایی که من اجرا می‌کنم یک نوع ترانهٔ کمدی – تراژدی است. من خودم مثل ریتم موسیقی‌هایم که شاد هستند آدم شادی هستم. موسیقی که من کار می‌کنم بر اساس سبک رِگِه است که یک نوع از سبک‌های موسیقی است. این سبک از موسیقی مربوط به امریکای جنوبی‌ست و روی ضد ضربه‌ها تاکید می‌کند و تاکید روی ضد ضربه‌ها باعث می‌شود که حالت شادی ایجاد کند و بیشتر مضامینش اجتماعی است. ترانه‌های موسیقی رِگِه بیشتر مضامین و موضوعاتی اجتماعی دارند.»

 
برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (0)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More