Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
دانلود فول آلبوم یاسر داودیان
یاسر داودیان
آلبوم جدید به نام فول آلبوم
Yaser Davoodiyan - Full Album
Date ۵ تیر ۱۳۹۵ Download 1,877,132 Like 0 Comment ۰
More
Download دانلود آلبوم Album 320 [DIRECT]

دانلود فول آلبوم یاسر داودیان



بیوگرافی یاسر داودیان


یاسر داودیان متولد ۴ فروردین می باشد


در همان سالهای کودکی به علت علاقه فراوان به موسیقی نزد استاد شاهرخی به فراگیری سه تار پرداخت .در سن ۱۶ سالگی به ترانه سرائی گرایش پیدا کرد و در این رشته در محضر اساتید بنامی تعلیم دید و بعد از گذشت ۲ سال بصورت حرفه ای شروع به سرودن شعر و ترانه کرد و از همینجا باب آشنائی او با آهنگسازان و تنظیم کنندگان بسیاری باز شد.


او همزمان با فعالیت های هنری خود تحصیلات دانشگاهیش را در رشته حقوق آغاز کرده و ۲ سال بعد برای ادامه تحصیل به آلمان رفت و در آنجا به یادگیری زبان و ادبیات آلمانی پرداخت. شوق فراوانش به موسیقی او را بر آن داشت تا در همان سالها به یادگیری گیتار و دف بپردازد و به پیشنهاد دوستان خود ترانه هایش را به تعدادی از آهنگسازان و تنظیم کنندگان واگذار کرد که با استقبال خوبی نیز روبرو شد.


یاسر بعد از گذشت چهار سال به ایران بازگشت.بازگشت او به ایران شروع فعالیت حرفه ایش در عرصه موسیقی شد . در همان بدو ورود به ایران به علت علاقه زیادش به نواختن سازهای مختلف شروع به فراگیری کیبورد و سپس نواختن پیانو نزد استاد کوروش تقوی پرداخت. همچنین وی در سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۶ آلبومی با همکاری بهنام کریمی و تنظیم نعیم مسچیان برای خواننده ای جمع آوری کرد که تمامی ترانه های آلبوم به همراه آهنگ سازی یک آهنگ توسط خود او انجام شد.


از سال ۱۳۸۷ یاسر به طور جدی به فکر تهیه آلبومی برای خودش افتاد و با آهنگسازان بنامی چون بهروز صفاریان ، پدرام کشتکار،امیر علیزاده ،نیما صرافی مهر،مهدی یراحی مازیار فلاحی، بهنام کریمی، پوریا احمدی و ترانه سرایانی چون روزبه بمانی،مازیارفلاحی،یاحاکاشانی،زهرا عاملی،زینب علاقه،مجید صالحی همکاری کرد .


یاسر در این آلبوم از ترانه ها و ملودی های خود نیز استفاده کرده و این آلبوم در حال حاضر مشغول گذراندن مراحل فنی مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد میباشد و به زودی وارد بازار میگردد. گفتنی ست بهروز صفاریان نه تنها به عنوان آهنگساز بلکه به عنوان یک دوست حضور و نقش موثری را در تمامی مراحل آلبوم داشته است.


شماری از ترانه هایی که از او شنیده اید : قسم ، وطن و با اجازه ، ازم نپرس ، ستاره ها، عشق تو ، عید اومده ، آلبوم به یاده من و دیگه روت زیاد شده می باشد.


برای دانلود فول آلبوم یاسر داودیان کلیک کنید

برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (0)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More