Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی
شهرام شکوهی
آلبوم جدید به نام
Shahram Shokouhi -
Date ۹ آبان ۱۳۹۵ Download 3,538,965 Like 0 Comment ۰
More
Download دانلود آلبوم Album 320 [DIRECT]
دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی با لینک مستقیم با کیفیت بالا

بیوگرافی شهاب رمضان :

شهرام شکوهی خواننده،ترانه سرا،آهنگساز و نوازندهٔ گیتار اهل ایران است که سه آلبوم مدارا، کولی عشق و تا نفس هست... را منتشر کرده است.

شهرام شکوهی موسیقی را از سال ۱۳۷۱ با کلاس آواز ایرانی شروع کرده و به مدت ۳ سال آواز کار کرد. او هم به گیتار علاقه داشت و هم به آواز سنتی. در دوران دانشجویی خود در حدود سال ۱۳۸۰ عضو گروهی بود که کنسرت‌های دانشجویی را برگزار می‌کرد؛ ولی بنا به دلایلی از موسیقی کناره گرفت و معتقد بود نباید به موسیقی به چشم یک شغل نگاه کرد.

ورود وی به موسیقی حرفه‌ای در سال ۱۳۸۵ و با آهنگ «مدارا» اتفاق افتاد. این ورود کاملاً ناخواسته بود و حتی خانواده هم مخالف حضور وی در عرصهٔ موسیقی حرفه‌ای بودند. در این سال قرار بود مراسم «خانهٔ فرهاد» برگزار شود. وی نیز به پیشنهاد یکی از دوستان خود شرکت کرد و برای آن مراسم قطعهٔ «مدارا» را در یک استودیوی خانگی کوچک و با کمترین امکانات ضبط نمود؛ اما آن برنامه لغو شد. وی در سال ۱۳۹۰ آلبوم مدارا را به بازار موسیقی عرضه کرد که تحسین منتقدان را به دنبال داشت و به پرفروش ترین آلبوم سال تبدیل شد.

دو سال بعد، وی آلبوم دوم خود به نام کولی عشق را منتشر کرد که با استقبال خوب هواداران روبرو شد.

در سال ۱۳۹۴ آلبوم سوم شهرام شکوهی به نام تا نفس هست ... به بازار عرضه شد که در آن، ما شاهد سبک‌ جدیدی در موسیقی ایرانی هستیم.

سبک خوانندگی شهرام شکوهی با صدای موسیقی سنتی ایرانی است. وی که معتقد است به اندازهٔ کافی این صداها شنیده شده، بنابراین سعی کرد نوع استفاده از آن را تغییر داده و با موسیقی بر پایهٔ گیتار اسپانیش تلفیق کند.

چیزی که باعث شد وی چنین ایده بگیرد نکته‌ای بود که حاتم عسکری، استاد وی، به او گفت. به اعتقاد عسکری غیر از موسیقی ایرانی تنها موسیقی‌ای در دنیا که حالتی از تحریر دارد موسیقی اسپنیش است که آن‌ها با لالا تحریر ایجاد می‌کنند؛ و از آن‌جا که شهرام شکوهی به گیتار علاقه داشت سعی کرد تلفیقی از آواز ایرانی و موسیقی اسپنیش ایجاد کند.

برای دانلود فول آلبوم شهاب رمضان به لینک زیر مراجعه کنید
برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (0)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More