Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
سیروان خسروی
آلبوم جدید به نام
Sirvan Khosravi -
Date ۱۱ آبان ۱۳۹۵ Download 3,557,187 Like 0 Comment ۰
More
Download دانلود آلبوم Album 320 [DIRECT]
دانلود فول آلبوم سیروان خسروی با لینک مستقیم با کیفیت بالا



بیوگرافی سیروان خسروی :

سیروان خسروی متولد ۱۳۶۱ در تهران و مادرش سنندجی و پدرش کرمانشاهی است. او از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. او از همان دوران نوجوانی با دیدن کارتون شیر شاه به موسیقی التون جان علاقه‌مند شد.

وی در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. او مدتی بعد به همراه ۴ نفر از دوستان خود یک گروه راک زیر زمینی را تشکیل داد که در آن به اجرای قطعات گروه‌های مطرح راک نظیر بیتلز، پینک فلوید، دایر استریتس و Police و... می‌پرداختند. او پس از یک سال همکاری در گروه از آنها جدا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌است.

مهمترین عامل در وارد شدن سیروان به عرصه موسیقی حضور و آشنا شدن وی با مراحل ضبط آلبوم (مترسک) کاوه یغمایی بوده‌است. آلبوم مترسک محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده‌ها و افکار موسیقی اش بود. سیروان از سال ۱۳۷۹ در آلبوم‌های بسیاری از خوانندگان به عنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم کننده و آهنگساز حضور داشت تا اینکه پس از آشنایی با امید اطهری نژاد در سال ۱۳۸۰، مراحل تهیه اولین آلبوم شخصی خود با نام تو خیال کردی بری را شروع کرد و پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ موفق به انتشار آن شد. با اینکه آلبوم تو خیال کردی بری فروش چشمگیری نداشت اما سیروان از اینکه توانسته بود سبک مورد علاقه‌اش را که تحولی در آهنگسازی، تنظیم، اجرا، میکس و مسترینگ بود به گوش مردم برساند راضی و خوشحال بود. با وجود عقیده اکثریت موزیسینها که در موسیقی ایران برای سبک وی شانسی قائل نبودند، با انگیزه بیشتر توانست به جایگاهی برسد که کارهایش معمولاً با استقبال عمومی روبرو می‌شود. وی برادر بزرگ‌تر زانیار خسروی می‌باشد، که خود از خواننده سبک پاپ و رپ است.

فعالیت‌ها


سیروان خسروی در شهریور ماه ۱۳۹۴ با اجرای کنسرت "آنپلاگد" خود در سالن برج آزادی تهران توانست اولین اجرای کنسرت آنپلاگدِ ایران را در کارنامه خود ثبت کند!

تاکنون دو قطعه از وی با نام‌های «نه نرو» و «ساعت ۹» موفق شده‌اند در جدول موسیقی رادیوی هلندی Funx رتبه ۱ را به دست آورند.

سیروان قطعه «Stay Here Tonight» از آهنگ‌های انریکه ایگلسیاس، خواننده اسپانیایی را با همکاری وی بازآمیزی کرد.همچنین موسیقی متن، تیتراژ آغازین و تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان بر عهده وی بوده است. او در ۲۱امین دوره جشنواره موسیقی فجر حضور داشته است.

سیروان در تابستان ۱۳۸۹ در فیلم "سوت پایان" نیکی کریمی در حضوری کوتاه در نقش خود ظاهر شد

 

برای دانلود فول آلبوم سیروان خسروی به لینک زیر مراجعه کنید
برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (0)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More