Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
دانلود فول آلبوم پیام صالحی
پیام صالحی
آلبوم جدید به نام
Payam Salehi -
Date ۱۵ آبان ۱۳۹۵ Download 2,316,564 Like 0 Comment ۰
More
Download دانلود آلبوم Album 320 [DIRECT]
دانلود فول آلبوم پیام صالحی با لینک مستقیم با کیفیت بالا



بیوگرافی پیام صالحی :

پیام صالحی یکی از بنیانگذاران گروه موسیقی آریان که خواننده گروه نیز می‌باشد. وی در ۲۱ اسفند ۱۳۵۳ در تهران در خانه واقع در تهران با مادری خانه‌دار و پدری پزشک (تخصص اعصاب و روان) متولد شد. به تشویق مادر در سن ۱۲ سالگی سنتور را نزد خانم آزیتا حاجیان از شاگردان استاد فرامرز پایور آغاز نمود ودر دوران دبیرستان در چندین گروه سنتی اجرای نقش کرد.

سنتور سازی نبود که همه خواسته‌ای درونی او را پوشش دهد لذا فرا گرفتن پیانو و آواز را آغاز نمود و سپس به گیتار روی آورد که آن را به عنوان ساز اصلی خود انتخاب کرد.

وی در رشته دکتری دامپزشکی تحصیل کرد و پس از اتمام آن به خدمت سربازی رفت که در گردان آموزشی افسران در کرمانشاه با علی پهلوان آشنا شد و همکاری آندو آغاز گردید.

گروه آریان در ابتدا گروه سنتی بود توسط پیام صالحی تشکیل شده بود و پس از شروع فعالیت گروه به پیشنهاد او جهت انتخاب نام آریان به معنی جمعی از دوستان همدل و صمیمی و همچنین مخفف کلمه آریانیان می‌باشد موافقت شد ونام گروه " آریان " شد. این گروه از سال ۱۹۹۸ میلادی کار خود را آغاز نمود وتا حالا تعداد بسیار زیاد کنسرت در ایران و کشورهای دیگر اجرا کرده است.

چهار آلبوم به نام‌های: ۱- گل آفتابگردون (سال ۷۹) ۲- وا اما عشق (سال ۸۰) ۳- تابی نهایت (سال ۸۳) ۴-بی تو باتو (سال ۸۷)

گروه آریان در نوع خودش اولین گروه تاریخ موسیقی پاپ ایران بود و آلبوم و اما عشق عنوان پروفروش‌ترین آلبوم موسیقی را به دست آورده است. برای شروع گروه متشکل از آواز، گیتار، ویلن و دو خواننده اصلی با لحن و نوایی متفاوت که در پشت این نواها آوازی از خانمها به عنوان همخوان تشکیل شد. علاوه بر این غزل‌ها از بافت مخصوص و عباراتی ساده طراحی شدند تا یک طیف گسترده‌ای از جامعه جذاب کنند.

برای دانلود فول آلبوم پیام صالحی به لینک زیر مراجعه کنید
برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (0)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More