Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
دانلود فول آلبوم امید حاجیلی
امید حاجیلی
آلبوم جدید به نام
Omid Hajili -
Date ۱۶ آبان ۱۳۹۵ Download 4,101,012 Like 0 Comment ۰
More
Download دانلود آلبوم Album 320 [DIRECT]
دانلود فول آلبوم امید حاجیلی با لینک مستقیم با کیفیت بالا



بیوگرافی امید حاجیلی :

امید حاجیلی (زادهٔ ۲ مهر ۱۳۶۲) در تهران، نوازنده ساز ترومپت، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده و آهنگساز است. او سه آلبوم آلگرو و دارکوب و حاجیلیتو را منتشر کرده است.

امید حاجیلی، از سن ۹ سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرد و از ۱۱ سالگی وارد هنرستان موسیقی شد، پس از حدود ۳ سال نوازندگی ویولن ساز خود را به ترومپت تغییر داد و هم‌زمان به صورت خود آموز نوازندگی پرکاشن و درام را آغاز کرد و سال ۱۳۷۷ دیپلم هنرستان را گرفت و تا مقطعِ لیسانس در همان‌جا ادامه داد و بعد از آن مدرک کارشناسی ارشد موسیقی را از دانشگاهِ هنر اخذ نمود. او در تک آهنگ (باغ مولوی) ساز ترومبون را نیز نواخته است.

امید استادِ اسبقِ دانشکده موسیقی صداوسیما و استاد حال حاضر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. نوازندهٔ حرفه‌ای ساز ترومپت که در بسیاری از آلبوم‌های موسیقی حضور داشته است، سابقه ده سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران ،ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیکِ صدا و سیما و خیلی از ارکسترهای کلاسیک که تا به امروز وجود داشته‌اند. آهنگ‌ساز و تنظیم کنندهٔ چندین ترک در آلبوم‌های مختلف و همکاری با خوانندگانی همچون: علیرضا عصار، سیروان خسروی، محسن چاوشی (قطعه مردم آزار)، علی لهراسبی، خشایار اعتمادی، حامی، نیما مسیحا، شاهکار بینش پژوه، محمد زارع، جمشید عزیزخانی و ... داشته است و هم‌چنین رهبر ارکسترِ چند گروهِ پاپ از جمله ناصر عبداللهی و رضا صادقی نیز بوده است و یکی از اعضای اصلی گروه دارکوب است.

اولین آلبومش (به خوانندگی، آهنگسازی و تنظیمِ خودش) الگرو (Allegro) نام داشت که میکسی از چندین سبک موسیقی است، البته با گرایش به سمت موسیقی آمریکای جنوبی که در تاریخ آذرِ ۱۳۸۷ توسط شرکت ایران گام منتشر گردید. امید حاجیلی بیشتر به سبک لاتین، فانک و آهنگهای ریتمیک علاقه‌مند است ولی تحلیل بسیار خوبی از سبک‌های دیگر نیز دارد.

برای دانلود فول آلبوم امید حاجیلی به لینک زیر مراجعه کنید
برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (0)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More