Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
دانلود فول آلبوم نیما مسیحا
نیما مسیحا
آلبوم جدید به نام
Nima Masiha -
Date ۱۶ آبان ۱۳۹۵ Download 7,111,367 Like 0 Comment ۰
More
Download دانلود آلبوم Album 320 [DIRECT]
دانلود فول آلبوم نیما مسیحا با لینک مستقیم با کیفیت بالا


بیوگرافی نیما مسیحا :


نیما مسیحا متولد  ۱۳ دی ۱۳۵۳ در تهران میباشد ، مدرک تحصیلی وی کارشناس ادبیات است و متأهل میباشد .

زندگی هنری نیما مسیحا از سال ۱۳۶۹ با دیدن ۱ آگهی در روزنامه که «تالار وحدت برای عضویت در گروه کر هنرجو می‌پذیرد» شروع شد و پس از آن نیما مسیحا برای ثبت‌نام اقدام کرد.

مرحوم مراسم حسین سرشار و آقای گرگین از داوطلبین تست می‌گرفتند و نیما مسیحا هم تست داد و قبول شد. آقای سرشار معلم آواز و آقای گرگین استاد تئوری موسیقی وی بودند. تا سال ۱۳۷۰ با گروه کر تالار وحدت بود و در این سال از این گروه جدا شد ولی تا سال ۷۸ تمرینات خود را شخصاً و انفرادی ادامه ‌داد که در این سال با خواندن ۱ ترانه در فیلم «دست‌های آلوده» به صورت حرفه‌ای وارد عرصه موسیقی پاپ شد.

ناگفته نماند که گرایش نیما مسیحا و جنس صدای او بیشتر به موسیقی کلاسیک برمی‌گردد؛ ولی مثل خیلی از خوانندگان، موسیقی پاپ را با کلاسیک تلفیق کرده است. تلفیق پاپ و کلاسیک را خیلی دوست دارد. یعنی اجرای موسیقی پاپ با روش و اسلوب موسیقی کلاسیک.
نیما مسیحا می‌گوید :
متأسفانه در ایران به دلیل فقدان برخی عوامل، اجرای این کار مشکل است. به هر حال پس از ترانه دست‌های آلوده که در واقع ورود من به دنیای پاپ بود، دو کار برای تلویزیون اجرا کردم به نام‌های «قحطی خورشید» که حال و هوای پاپ و کلاسیک داشت و «صدای پایه‌ها».

آخرین کار اجرا شده نیما مسیحا برای صدا و سیما « هم حصار» نام دارد که در این ۳ کار اخیر توانست سبک پاپ و کلاسیک را اجرا کند. کار آهنگ‌سازی قطعات «قحطی خورشید» و «هم حصار» را آقای امیربکان که بی‌شک یکی از تواناترین افراد در موسیقی پاپ و کلاسیک است و تبحر خاصی در نگارش ارکستراسیون های کلاسیک دارد انجام شده و اشعار آن‌ها را آقای محمد علی معلم دامغانی سروده است.

«هم حصار» ۱ کار تلفیقی شعر و سمفونی است که در حال حاضر بهترین کار نیما مسیحا به شمار می‌آید و خودش هم خیلی آن را دوست دارد.
دانلود فول آلبوم نیما مسیحا
برای دانلود فول آلبوم نیما مسیحا به لینک زیر مراجعه کنید
برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (0)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More