Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
Benyamin Bahadori , News
جدید به نام
-
Date ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ Download 946,635 Like 0 Comment ۱
More

اولین کنسرت بنیامین بهادری در سال 93 برگزار شد































اولین کنسرت سال 93 «بنیامین بهادری» در شب تولد دخترش «بارانا» برگزار شد. این برنامه طی روزهای هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه و در چهار سانس به همت شرکت «صوت آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» روی صحنه رفت. بنیامین بهادری سال 92 را با انواع و اقسام اتفاقات خوب و بد سپری کرده بود. از خبر جنجالی اتمام همکاری با تهیه‌کننده قبلی آثارش تا سانحه‌ای که دل خیلی‌ها را به درد آورد و نهایتاً انتشار بی‌سروصدای آلبوم «93». سومین اثر بنیامین در یکی از روزهای اسفندماه سال گذشته حتی بدون اطلاع اهالی رسانه در بازار عرضه شده بود. اینها بخشی از داستان‌هایی است که آقای «عشق» در سال گذشته از سر گذرانده بود و در روز هشتم اردیبهشت‌ماه و در شب تولد دخترش، برگ جدیدی از قصه فعالیت هنری خود را ورق زد.





 استیج سوال‌برانگیز

در ابتدای ورود به سالن تقریباً همه از یکدیگر می‌پرسیدند که جریان این پرده سفید بزرگ که کل استیج را پوشانده چیست؟ این سوال بزرگ‌ترها با جواب‌هایی از سوی کودکان همراه می‌شد. زیرا چند کودک بازیگوش به دور از چشم نیروهای حراست، گوشه این پرده را کنار زده و دیدند که آنجا چه خبر است! با سولوی گیتار الکتریک و ترومپت، نورهای سالن گرفته و نور استیج روشن شد. قطعه پُرانرژی «هفته عشق» با آن ترانه مثبتی که دارد، آغازگر برنامه بود. پرده‌ها کنار رفتند و این بار بیش از استیج و دکور زیبای آن، چهره متفاوت بنیامین جلب‌توجه کرد. از سال 84 که نام این خواننده بر سر زبان‌ها افتاد، کسی او را با این سیما ندیده بود. او موهای همیشه بلند و محاسن خود را کوتاه کرده و با یک کت‌وشلوار و پیراهن مشکی کنسرت را آغاز کرد و از کوله عشق و هوایی شدن دلش خواند.



حاشیه‌نگاری:
* «مهتاب کرامتی»، «شیلا خداداد»، «یاحا کاشانی»، «محمد موسوی»، «سعید معروف»، «مهدی مهدوی»، «امیر غفور» و... (از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران) از جمله مهمانان ویژه کنسرت بودند.



عکاس : امیر خامنه










برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (1)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
HoOman گفته :
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
پاسخ
جذاب مث همیشه..دنیا دیگه مث بنیامین نداره
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More