Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
عکس های کنسرت بنیامین
جدید به نام
-
Date ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ Download 1,243,889 Like 2 Comment ۰
More
در حالی که دوستداران بنیامین منتظر آلبوم جدید این خواننده هستند،
گروه «بنیامین موزیک» در دو شب متوالی در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت.




 

لینک دانلود عکسهای کنسرت بصورت یکجا

لینک دانلود عکسهای کنسرت بصورت تکی

 

رونمایی از تیزر آلبوم جدید این خواننده؛ «بنیامین 94»،  نخستین بخش این کنسرت بود که با حدود چند دقیقه تاخیر در سانس دوم آغاز شد؛ تیزری خوش ساخت و البته ساده و بدون هرگونه فضاسازی‌های کامپیوتری که باعث شد در ابتدای برنامه تمام حاضران در سالن در سکوت به تماشای این تیزر بپردازند.

 

بنیامین با قطعه «احساس مالکیت» کنسرتش را آغاز کرد و روی صحنه آمد و به مرور به اجرای قطعات پرطرفدار قدیمی و جدیدش پرداخت. این خواننده در همان ابتدای  برنامه اش رو به حاضران در سالن گفت: «بیائید امروز همه آرزوهای خوب هم را عملی کنیم و با هم شبی ویژه و پرخاطره بسازیم و حسرت چیزهایی که در زندگی مان به آنها نرسیده‌ایم را نخوریم و سعی کنیم امشب بهترین و زیباترین شب عاشقانه‌ای باشد که در کنار هم هستیم.» بنیامین همچنین در اواسط برنامه اش گفت: «امشب باید رکورد بزنیم و تا زمانی که ساعت رسمی تعطیلی تهران از راه می‌رسد، باید با هم بخوانیم و رکورد اجرای تعداد قطعات را در این کنسرت بشکنیم.»

 

«آهای تو»، «کاش ندونه»، «قهوه»، «من امشب می‌میرم»، «عشق داغ من»، «می‌دونم»، «دنیا دیگه مث تو نداره»، «هفته عشق»، «حالم بده»، «ضربان قلبم»، «تو خود عشقی» و... از جمله قطعاتی بودند که این خواننده در طول این کنسرت به اجرای آنها پرداخت و سپس همچون اکثر اجراهای قبلی‌اش سراغ قطعه «میدونم یه وقتایی دلم برات تنگ می‌شه» رفت و از همه حاضرین خواست چند باری بخش اول این قطعه را با هم بخوانند.

 

«تنگ غروب»، «چند مترمکعب عشق»، «هر کی به من می‌رسه»، «عشق در روز قیامت» دیگر قطعات اجرا شده در این کنسرت بودند و بنیامین در بخش انتهایی صحبت‌هایش نیز گفت: «درباره روز قیامت همیشه صحبت‌ها و نقل‌قول‌های زیادی شنیده‌ایم و حتی در کتاب‌های آسمانی‌مان هم در این باره بسیار نوشته‌اند. اینکه همه از هم فرار می‌کنند و هیچ کس منتظر دیگری نیست و همه در حال فرارند. ولی من مطمئنم که در آن روز هم عده‌ای عاشق در پی عشق‌شان هستند و نگرانش می‌شوند. عشق حتی در روز قیامت هم زنده است...»

در این کنسرت که با کارگردانی مستانه مهاجر همراه بود، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، استیو آوانسیان (درامز)، آرش سعیدی (گیتار باس)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک) و علی منصوری (رهبر ارکستر و کیبورد) در گروه «بنیامین موزیک» ساز زدند.

شاهین ترابی «شرکت پیام» تهیه‌کننده این کنسرت بود و رسول ترابی نیز مدیریت اجرایی آن را برعهده داشت.

مجتبی محرمی از جمله چهره های حاضر در سالن بود که بنیامین در هنگام معرفی او رو به حاضران گفت: "لقب «با غیرت» تنها و تنها لایق یک بازیکن است و آن هم یک پرسپولیسی تیر به نام «مجتبی محرمی»."

فرزاد حاتمی دیگر فوتبالی حاضر در سالن کنسرت این خواننده بود.

 

عکاس : سعید عبداللهی

 

 
برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (0)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More