Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
تهران موزیک اصلی
تهران موزیک
جدید به نام خبر
TehranMusic - News
Date ۱ بهمن ۱۳۹۶ Download 5,771,717 Like 105 Comment ۲
More
 



تهران موزیک اصلی در اطلاعیه ای اعلام کرد ...

برای مطالعه گفتگوی مدیر تهران موزیک به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



با هدف افزایش سرعت بارگذاری سایت و برای رفاه بیشتر کاربران تهران موزیک اصلی :

به گزارش روابط عمومی تهران موزیک ؛ وبسایت این مجموعه که از سال ۱۳۸۶ در حوزه‌ی موسیقی فعال است، در تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۱ بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه با همان آدرس سایت اصلی تهران موزیک www.mytehranmusic.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان حوزه‌ی موسیقی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی این وبسایت بخش‌های پخش موزیک به صورت آنلاین و دریافت کد پخش آنلاین در وبلاگ‌ها به فهرست وبسایت اضافه و دسترسی سریع‌تر برای دانلود آهنگ جدید با کیفیت‌های مختلف و با لینک مستقیم برای مخاطبان میسر شده است.

مدیر وبسایت تهران موزیک با اعلام این خبر، گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و علاقه‌مندان به حوزه‌ی موسیقی و خوانندگان کشور و ارتقای سطح کیفی خدمات وب سایت، پس از این به روز رسانی مد نظر است.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های تهران موزیک برشمرد و افزود: پس از این به روزرسانی به دنبال رونمایی از نرم افزار موبایل سایت تهران موزیک هستیم.

وی همچنین با ابراز نگرانی از فعالیت مجموعه‌هایی که با سوء استفاده از نام تهران موزیک، با دریافت وجوه نجومی و با وعده‌ی پخش آهنگ‌های جدید خوانندگان در سایت‌های بزرگ اقدام می‌کنند، از خوانندگان عزیز کشور خواست که در هنگام انتخاب سایت تهران موزیک مراقب باشند و فقط با سایت تهران موزیک اصلی به نشانی www.mytehramusic.com در تماس باشند.

گفتنی است طراحی جدید وب سایت این مجموعه همزمان با شب یلدا، رونمایی شد ، همچنین کانال رسمی تهران موزیک در تلگرام به آدرس : T.me/MyTehranmusic  همچنان فعال و پابرجا می باشد

 

 
برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (2)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
بچه تهران / TEHRAN CHILD گفته :
۷ اسفند ۱۳۹۶
پاسخ
بادرود و سپاس بسیار از دست اندرکاران پایگاه وزین تهران موزیک چند خواهش دارم: ۱- لطفا امکان ذخیره ی نام و ایمیل در بخش ارسال نظر را فراهم نماید زیرا در هر بار ورود به سایت باید آن را وارد کرد ۲- لطفا ویدیو موزیک ها را بیشتر بارگذاری کنید. بازهم منون. (بچه ی تهران)
karabug گفته :
۲۶ آذر ۱۳۹۷
پاسخ
I like this style of music at the end of the song
gclubtheone.com
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More