Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
دانلود فول آلبوم شهاب رمضان
شهاب رمضان
آلبوم جدید به نام
Shahab Ramezan -
Date ۹ آبان ۱۳۹۵ Download 2,239,856 Like 0 Comment ۰
More
Download دانلود آلبوم Album 320 [DIRECT]
دانلود فول آلبوم شهاب رمضان با لینک مستقیم با کیفیت بالا

بیوگرافی شهاب رمضان :

شهاب رمضان (زادهٔ ۲۸ مهر ۱۳۵۸) خواننده سبک پاپ و آهنگساز است

شهاب رمضان در سال ۱۳۵۸ خورشیدی در تهران به دنیا آمد. علاقهٔ زیاد او به موسیقی در دوران کودکی و نیز حمایت و تشویق پدر و مادرش که همواره خود را مدیون آنها می‌داند موجب گردید تا تحت نظر استادان برجسته‌ای نظیر استاد مهدی شمس نیکنام و آندره مرادیان در زمینه آواز سلفژ و پیانو به تحصیل موسیقی بپردازد.

شهاب رمضان نخستین آثار خود را با همکاری شرکت آفاق_فیلم (موسیقی متن) در تله فیلم‌های سینمایی آغاز کرد و در ادامه فعالیت‌های خود با کارگردان‌های برجسته‌ای چون کاظم معصومی، آرش معیریان، منصور اکبر فلاح و اسماعیل فلاح پور در فیلم‌های اوهام، زهر و پادزهر، بوی خاک، راز آبنبات چوبی همکاری نمود.

شهاب رمضان سال ۱۳۸۶ در جشنواره_رادیویی_تسنیم در زمینه پاپ دو اثر برگزیده ارائه نمود که توسط محمد علیزاده و کاوه دانش به اجرا درآمد.

شهاب رمضان در طی سال‌های فعالیت خود برای هنرمندانی چون سیروان خسروی، بهنام صفوی، حمید عسکری، امین رستمی، ایمان قیاسی، امیر یگانه، نادر مسچی، بهرنگ بهادرزاده، رامین بی باک، آریا جهان میرزایی، کوروش مقیمی، طوفان کرمی، حمید پیروزنیا عهده‌دار خدماتی در زمینه آهنگ‌سازی بوده‌است.

طی این دوران شهاب رمضان با دو برادر هنرمند به نام‌های سیروان خسروی و زانیار خسروی آشنا گردید و در اواخر سال ۱۳۸۶ مراحل تولید آلبوم موسیقی خود را با نام رمانتیک آغاز نمود که سیروان خسروی عهده‌دار تنظیم آن و خود نیز آهنگ‌سازی آن را بر عهده داشتند.

او آلبوم دوم خود را بنام جشن تنهایی در سال ۱۳۹۲ منتشر کرد که قطعات آن با آهنگ‌سازی خودش و سیروان خسروی و تنظیم‌های سیروان و زانیار خسروی می‌باشد.

اولین آلبوم شهاب رمضان (رمانتیک) در اولین جشن سالانه موسیقی ما به عنوان آلبوم پدیدهٔ سال معرفی شد.


همچنین او موفق به دریافت عنوان بهترین آهنگساز پاپ برای آهنگسازی آلبوم‌های جشن تنهایی و ۲۸(زانیار خسروی) از دومین جشن سالانه موسیقی ما شد.


وی ۸ آبان ۱۳۹۲ مهمان برنامه امروز هنوز تموم نشده از شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی ایران بود و گفتگوی خودمانی دربارهٔ موسیقی و فعالیت‌های خود و زندگی شخصی خود با مجری برنامه داشت. شهاب در این برنامه بارها نام سیروان خسروی را اعلام کرد تا مهری باشد بر تأیید دوستی او با سیروان و زانیار خسروی.

او دو برادر دارد که یکی در حرفه بدن‌سازی و دیگری در کار مدلینگ است.

 

برای دانلود فول آلبوم شهاب رمضان به لینک زیر مراجعه کنید
برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (0)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More