Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
دانلود فول آلبوم احسان غیبی
آلبوم جدید به نام
-
Date ۱۶ آبان ۱۳۹۵ Download 2,663,222 Like 0 Comment ۰
More
Download دانلود آلبوم Album 320 [DIRECT]

دانلود فول آلبوم احسان غیبی


 



در سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شد.

دوران کودکی و نوجوانی خود را در تهران زندگی کرده و مشغول به تحصیل بود و دوران تحصیل خود را با مقام های مختلف هنری و قرآنی در سطح کشور سپری کرددر ۱۴ سالگی مقام اول قرائت قرآن را در سطح استان تهران کسب کرد و با توجه به استفادهء فطری از دستگاه های مختلف موسیقی در هنگام قرائت کلام خدا توسط اطرافیانش به پیگیری موسیقی و آواز بصورت حرفه ای تشویق شددوره های فن بیان - آواز و آهنگسازی را بصورت خصوصی نزد استاد همتی در تهران گذرانده و در سن ۱۷ سالگی فعالیت خود را در زمینه خوانندگی و ترانه سرائی آغاز نمود.

به مرور زمان با افزایش تجربه اش توانست طی ۳ سال فعالیت حرفه ای و انتشار آثارش در ظرف مدت کوتاهی به یکی از هنرمندان طراز اول موسیقی ایران مبدل گشته و هواداران بسیاری را به سمت خود جلب کند. همزمان در زمینهء تحصیلات دانشگاهی هم موفق شد در رشتهء مهندسی عمران فارق التحصیل شوددر آهنگسازی نیز بسیار موفق بود و با اولین ملودی هایی که در اختیار همکاران دیگرش قرار داد نیز در بازار طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد.

 

همکاری اش با الیاس شیرزاد و خلق اثری ماندگار با نام " خیسی چشمات " را میتوان نقطهء عطف زندگی هنری احسان غیبی قلمداد نمود که او را به فکر تولید اولین آلبوم رسمی اش با نام " خاطره انگیز " انداخت. وی ترانه سرایی و آهنگسازی را تمام احساس خود و خوانندگی را تمام تلاش خود برای انتقال احساساتش به دیگران می داند و امیدوار است کارهایی را که تولید می کند مورد توجه هوادارانش قرار گیردآهنگسازی :از نمونه کارهای آهنگسازی شده توسط احسان غیبی که برای خوانندگان دیگر انجام داده است میتوان به مواردی اشاره کرد :لاف عاشقی - علی اصحابی و امید علومیحقمه - میلاد بیک - لمس یک بوسه - پارسا چیلیک بوده است.
برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (0)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More