Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
دانلود فول آلبوم احسان حق شناس
آلبوم جدید به نام
-
Date ۱۶ آبان ۱۳۹۵ Download 2,310,645 Like 0 Comment ۰
More
Download دانلود آلبوم Album 320 [DIRECT]

دانلود فول آلبوم احسان حق شناس


 

احسان حق شناس خواننده ،

بازیگر و مدل تبلیغاتی اهل کشور ایران است. او متولد سال ۱۳۶۱ است.

 

آغاز فعالیت های هنری او به سال ۱۳۸۱ و بازیگری در سریال فقط بخاطر تو با کارگردانی اکبر منصور فلاح بر می گردد. یکی دیگر از اثاری که حق شناس در ان به ایفای نقش پرداخته فیلم سینمایی تقاطع به کارگردانی ابولحسن داوودی در سال ۱۳۸۲ است. همچنین در سال ۱۳۸۴ همکاری های تبلیغاتی را با شرکت سپاروک انجام داده.آغار فعالیت حرفه ای او در رشته موسیقی به سال ۱۳۸۴ برمیگردد که با شرکت ترانه شرقی آغاز شد. احسان حق شناس تا به امروز سه آلبوم و تعدادی تک آهنگ منتشر کرده است .

 

آلبوم های او شامل آلبوم کی فکرشو می کرد ( مهر ۱۳۸۷) و آلبوم تیک تیک ( بهمن ۱۳۸۹ ) و آلبوم فرکانس ( بهمن ۱۳۹۱ ) می باشد.آلبوم کی فکرشو میکرد با ترانه سرایی احسان حق شناس، بنیامین و فرید احمدی و آهنگ سازی بنیامین و نعیم مسچیان و تنظیم کنندگی نعیم مسچیان و پیام شمس در سبک پاپ در پاییز ماه سال ۱۳۸۷ منتشر شد.آلبوم تیک تیک که مازیار فلاحی بصورت خواننده مهمان در آن حضور دارد با ترانه سرایی احسان حق شناس، مازیار فلاحی و امیر توسلی و با آهنگ سازی امیر توسلی، مازیار فلاحی و بنیامین بهادری و با تنظیم کنندگی امیرتوسلی، نعیم مسچیان، مازیار فلاحی، علی منصوری و رامین مظاهری در سبک پاپ در زمستان ۱۳۸۹ منتشر شد.

 

آلبوم فرکانس با ترانه سرایی فرید احمدی و شقایق شمس الدین و با آهنگ سازی شهاب رمضان، امیر طبری، امیر یگانه و ۲۰Hz Hollywood و با تنظیم کنندگی پیام شمس (۲۰Hz Hollywood) در سبک پاپ در زمستان ۱۳۹۱ منتشر شد.
برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (0)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More