Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
دانلود آهنگ سریال نفس از محمد اصفهانی
محمد اصفهانی
جدید به نام نفس
Mohammad Esfahani - Nafas
Date ۶ خرداد ۱۳۹۶ Download 12,215,805 Like 1 Comment ۵
More
More
Download دانلود MP3 320MP3 128MP3 64
دانلود آهنگ سریال نفس از محمد اصفهانی

Download New Music Mohammad Esfahani Called Nafas

ترانه: عبدالجبار کاکایی - آهنگسازی و تنظیم : فرید سعادتمند

محمد اصفهانی تیتراژ سریال نفس را خواند

 



 

مجموعه تلویزیونی نفس

محمد اصفهانی خواننده تیتراژ سریال نفس ماه رمضانی شبکه سه سیما به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان شد.

این خواننده قبل از این نیز با سامان و فرید سعادتمند آهنگساز همکاری کرده و ترانه‌ای از عبدالجبار کاکایی را در سال ۸۹ برای تیتراژ سریال  ارمغان تاریکی  خوانده بود.

او این بار در تجربه مشترک دیگری با کاکایی، سعادتمند و سامان، شعری در فضای عاشقانه را برای سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما خوانده است.

مجموعه تلویزیونی «نفس» پنجشنبه چهارم خرداد آخرین روز تصویربرداری را پشت سر گذاشت و بخش‌های پایانی مراحل فنی آن از جمله ساخت تیتراژ، تدوین و صداگذاری در حال انجام است.

این سریال که از نیمه شهریور ماه سال ۹۴ وارد پیش تولید شده و در پاییز و زمستان آن سال نیز بخش‌هایی از آن مقابل دوربین رفت، با فراز و نشیب‌هایی روبرو بود و ساخت آن سرانجام در خرداد ماه ۹۵ از سر گرفته شد و تا خرداد ۹۶ ادامه داشت.



 

محمد اصفهانی تیتراژ سریال نفس


«نفس» همچون دو سریال گذشته «ارمغان تاریکی» و «پروانه» به داستانی پرحادثه در بستر رویدادهای انقلاب می‌پردازد.

بازیگران این سریال عبارتند از مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، خسرو شهراز، معصومه قاسمی‌پور، رامین راستاد، قربان نجفی، سودابه بیضایی، الهام نامی، پژمان جمشیدی، احسان امانی، هادی عامل هاشمی، مهرداد طوفانیان، شهاب شادابی، مجید سعیدی، پیمان مقدم، فرید کلهر، آتوسا راستی، فوژان قبادیان، سیامک احمدی و با حضور افتخاری داریوش فرهنگ و فاطمه گودرزی و با هنرمندی هدایت هاشمی، هادی حجازی فر و با معرفی ساناز سعیدی.

برخی عوامل «نفس» عبارتند از مدیر هنری و کارگردان: جلیل سامان، مجری طرح و مدیر تولید: رضا نصیری‌نیا، برنامه‌ریز: علیرضا صالحی، سوسن دین محمد، دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی، امید جزینی، مدیر فیلمبرداری: سیروس عبدلی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، تدوینگر: حسن حسندوست و نیما حسندوست، صداگذار: فرامرز ابوالصدق، مسئول جلوه‌های ویژه: هادی اسلامی، احسان طاهری، عرفان علی محمدی، مسئول جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، گروه کارگردانی؛ دستیاران کارگردان: میثم نجفی، رهام مخدومی، جعفر رجبی،  مازیار حاجتی، رضا پارسا، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، گروه تحقیق و نگارش: شبنم عالی مقام، نرگس رستمی، صادق خوشحال، نسترن شفاف، گروه عکاس: مهسا طیب طاهر، حسن شجاعی، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

سریال نفس تولید گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما  سومین سریال از سه گانه «جلیل سامان» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱ از این شبکه روی آنتن می‌رود.
برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (5)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
علی گفته :
۶ خرداد ۱۳۹۶
پاسخ
سلام لطفا آهنگ ریمکیس جدید دی جی یاسرفرامرزی را حتما در سایتون بگذارید با تشکر فراوان
کوتاه کننده لینک گفته :
۱۴ تیر ۱۳۹۶
پاسخ
منونم از این اهنگ فوق العاده
با سپاس
سئو گفته :
۹ مرداد ۱۳۹۶
پاسخ
منون خیلی خوبه
پارسا بلاگ گفته :
۲۳ شهریور ۱۳۹۶
پاسخ
آموزش ساخت بک لینک و رپورتاژ رایگان دائمی و فالو و نامحدود در سایت خارجی با الکسای ۱۰۰ جهانی و اتوریتی ۶۱ و پیج رنک ۵ گوگل.
کریو گفته :
۲۲ خرداد ۱۳۹۷
پاسخ
خیلی عالی بود منون
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More