Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
Ehsan Khajeh Amiri,News
جدید به نام
-
Date ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ Download 871,487 Like 0 Comment ۰
More

ترانه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل


احسان خواجه امیری خواننده آن است





ترانه رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل، روز 21 اردیبهشت ماه سال جاری رسما رونمایی می‌شود.

این ترانه که «احسان خواجه امیری» خواننده آن است هم اکنون در آخرین مراحل تولید خود قرار دارد و روز 21 اردیبهشت در یک مراسم رسمی رونمایی خواهد شد.

پیگیری‌های خبرنگار درباره مکان و جزئیات این مراسم از مسئولین فدراسیون فوتبال به نتیجه درستی ختم نشد و به جز زمان برگزاری این برنامه (21 اردیبهشت) هیچ قطعیت و جزئیاتی درباره این مراسم تا این لحظه اتفاق نیفتاده است.

خبرنگار پس از پیگیری‌های فراوان اطلاعات موثقی بدست آورد که بر اساس آن، در ویدئو کلیپ این قطعه که کارگردانی آنرا یکی از کارگردانان سر‌شناس سینمای کشور بر عهده دارد، بازیکنان تیم ملی فوتبال نیز حضور دارند و بخش‌هایی از این ویدئو کلیپ نیز به صورت محرمانه فیلم برداری شده است.

خواننده آلبوم موفق «عاشقانه‌ها» که در «نخستین جشن سالانه موسیقی ما» موفق به دریافت تندیس بهترین آلبوم پاپ در سال گذشته در بخش کار‌شناسی شد، هفته گذشته کنسرت‌هایی را در خارج از کشور و کانادا روی صحنه برد که با استقبال قابل توجهی رو به رو شد.

روال کنسرت‌های کانادا در سالهای اخیر به گونه‌ای بوده که تهیه کننده‌های خارج از کشور و کنسرت گذاران خارجی، اکثرا چند خواننده لس آنجلسی را با هم در یک برنامه کنار هم قرار می‌دهند و با این وجود تعداد بلیت‌های به فروش رفته، معمولا زیر دو هزار بلیت است. اما به گفته تهیه کننده کنسرت خواجه امیری، همه بلیت‌های شب‌هایی که این خواننده در کانادا قرار بود روی صحنه برود، در چیزی کمتر از ده روز به فروش رفته بود و استقبال کم نظیری از این برنامه به عمل آمد.

«احسان خواجه امیری» در این باره به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «خدا را شکر می‌کنم که توانستم برنامه‌ای در خور شأن هموطنانم در خارج از کشور‌ برگزار کنم. آن‌ها با این استقبال واقعاً شرمنده‌ام کردند و باعث شدند لحظات خوبی را در کنار هم داشته باشیم که از این بابت از همه ممنونم و امیدوارم باز هم بتوانم در کانادا برنامه اجرا کنم.»

گفتنی است مهمان ویژه کنسرت ونکوور خواجه امیری، «کاوه یغمایی» بود که باعث شد خواجه امیری از روی سن از حضور این بزرگ مرد موسیقی کشور (که برای انجام مراحل نهایی آلبومش در کانادا به سر می‌برد)، تشکر کند و ضمن معرفی او رو به حضار بگوید: «کاوه یغمایی یکی از بهترین موزیسین‌های ایران است و تعداد زیادی از بهترین‌های موسیقی حال حاضر کشور از شاگردان او هستند و توانسته شاگردان تاثیرگذاری را در موسیقی کشور تربیت کند. امیدوارم که حضور ایشان در موسیقی داخلی جدی‌تر و پر رنگ‌تر شود و خوشحالم از اینکه او را امروز در سالن می‌بینم.»

این خواننده در انتهای صحبت‌های خود نیز درباره برنامه‌های پیش روی خود و گروهش در کشور گفت: «در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری در تهران کنسرت داریم و به جز کنسرت لاهیجان، همه کنسرت‌های خود را در شهرستان‌ها تا بعد از اردیبهشت لغو کردم تا با جدیت تمام به کارهای عقب افتاده و تهیه و تولید ترانه تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل بپردازم.»

وی درباره زمان انتشار آلبوم جدید خود پس از موفقیت‌هایی که آلبوم «عاشقانه‌ها» داشت نیز گفت: «تلاشم را می‌کنم که امسال حتماً آلبوم جدیدم را روانه بازار کنم.»



برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (1)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
Hich-Kas گفته :
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
پاسخ
یاشاسین داداش
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More