Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
Vahid Hajitabar – Gheseh Khiantet – Coming Soon
جدید به نام
-
Date ۷ خرداد ۱۳۹۳ Download 546,139 Like 0 Comment ۰
More

آهنگ جدید وحید حاجی تبار به نام قصه خیانتت ... بزودی




 





وحید حاجی تبار خواننده آلبوم های موفق عشق های دروغین و هیشکی منو دوست نداره سومین آلبوم رسمی اش را بنام "هت تریک" به زودی منتشر خواهد کرد . به گفته ی وحید این آلبوم با سورپرایزهای ویژه ای همراه است و همکاری یکی از موفق ترین چهره های رپ ایران در این آلبوم نوید آلبومی متفاوت و جنجالی رو مثل آلبومهای قبلی وحید میدهد.
این آلبوم با ترانه هایی از مریم اسدی ، مریم دلشاد ، عرفان سلیمی  داوود کریمی ، محمد وحیدپور، تکستی از یاس و ملودی های وحید حاجی تبار ، اشکان خشایی، امید حاجیلی و امیر عباس حسن زاده منتشر خواهد شد . تنظیم های این آلبوم نیز بر عهده پیام قربانی ،  بابک سعیدی ،  بهروز لطفی پور و  حمید رضا شجاعی بوده است . این آلبوم مراحل پایانی تولید را سپری می کند و همزمان نیز مراحل اخذ مجوز را طی می کند تا وحید حاجی تبار به زودی سومین آلبوم  رسمی اش را در اختیار هوادارنش قرار دهد و خاطره ی موفقیت های سالهای قبل را بار دیگر تکرار کند .
تا زمان پخش آلبوم "هت تریک" که شهریورماه خواهد بود چندین تک آهنگ از وحید پخش خواهد شد که اولین آهنگ "قصه خیانتت" با تکستی از "یاس" میباشد که برای اولین بار وحید روی تکست رپ ملودی پاپ ساخته که قطعا قطعه شنیدنی و جنجالی خواهد بود .



برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (2)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
ARTANAMO گفته :
۷ خرداد ۱۳۹۳
پاسخ
خوب بود یه لایک نوشه جانت
علی.باقری گفته :
۷ خرداد ۱۳۹۳
پاسخ
خیلی خوب بو مرسی
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More