Icon Search
Icon
Icon Search
Icon Info.TehranMusic.com@gmail.com Icon 09125032337
دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام جنگ
علی عبدالمالکی
آهنگ جدید به نام جنگ
Ali Abdolmaleki - Jang
Date ۲۶ تیر ۱۴۰۱ Download 1,414,032 Like 1,283 Comment ۳
More
More
Download دانلود آهنگ MP3 320MP3 128


دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام جنگ

Download New Music Ali Abdolmaleki - Jang



دانلود آهنگ با کیفیت عالی علی عبدالمالکی به نام جنگ


پخش از وب سایت معتبر تهران موزیک

هم اکنون به صورت آنلاین
گوش دهید و دانلود کنید ترانه علی عبدالمالکی به نام جنگ از تهران موزیک
علی عبدالمالکی جنگ
توجه فرمایید که در تهران موزیک

تمامی موزیک ها و فول آلبوم علی عبدالمالکی

با کیفیت بالا ۳۲۰ و دو کیفیت دیگر جهت دانلود سریع تر در اختیار شما قرار میگیرد

متن ترانه جنگ از علی عبدالمالکی

برچسب ها
دیدگاه کاربران
در حال بررسی (0) | تایید شده (3)
پاسخ به نظر ، لغو پاسخ
ارسال نظر
کامران گفته :
۲۶ تیر ۱۴۰۱
پاسخ
فرخ جان به این اهنگ از نظر من ضعیف چه امتیازی میدی ؟من از صد نمره بهش دو میدم
فـرخ / تـهـران - FARROKH / TEHRAN گفته :
۲۷ تیر ۱۴۰۱
پاسخ
سلام کامران جان. سپاس از توجه شما به نظر و دیدگاه این حقیر. برای من در ارزیابی یک ترانه چند چیز اهمیت داره که شامل موسیقی، مسایل فنی، شعر و صدای خوانده است. در خصوص این ترانه دیدگاه من با شما تفاوت داره. شاید شما شعر یا موسیقی این ترانه را نپسندیده اید ولی به هر حال برای ساخت یک ترانه فرآیندی طی می شود و در این راه زحماتی کشیده می شود که نمی توان آن ها را نادیده گرفت. البته باید خدمت شما دوست گرامی یادآور شوم که موسیقی هم ماند بسیاری از پدیده ها در این جهان از فرضیه ی نسبیت پیروی می کند. فرضا مکن است یکی رنگ قرمز را دوست داشته باشد و دیگری آن را نپسند. زیبای شناسی و تفاوت سلایق و دیدگاه ها آن قدر وسیع و متنوع است که در این مقال نگنجد. دیدگاه من در مورد این ترانه در پی اعلام می شود. با آرزوی تندرستی و شادکامی برای شما و تمامی مردم دنیا به وسژه مردم ایران عزیزمان: زیـبـای و مـوزون بـودن آهـنـگ تـرانـه : ( تـنـظـیـم، مـیـکـس و مـسـتـریـنـگ ) ۹۵ / مـفـهـوم و زیـبـای شـعـر تـرانـه : ۷۵ / زیـبـای صـدای خـوانـنـده ی گـرامـی و زدن درسـت تـحـریـرهـا در ایـن تـرانـه : ۹۰ / بـا سـپـاس فـراوان از سـازنـدگان ارجـمـنـد تـرانـه و وب گـاه وزیـن و بـه روز تـهـران مـوزیـک.
فـرخ / تـهـران - FARROKH / TEHRAN گفته :
۲۷ تیر ۱۴۰۱
پاسخ
سلام کامران جان. سپاس از توجه شما به نظر و دیدگاه این حقیر. برای من در ارزیابی یک ترانه چند چیز اهمیت داره که شامل موسیقی، مسایل فنی، شعر و صدای خوانده است. در خصوص این ترانه دیدگاه من با شما تفاوت داره. شاید شما شعر یا موسیقی این ترانه را نپسندیده اید ولی به هر حال برای ساخت یک ترانه فرآیندی طی می شود و در این راه زحماتی کشیده می شود که نمی توان آن ها را نادیده گرفت. البته باید خدمت شما دوست گرامی یادآور شوم که موسیقی هم ماند بسیاری از پدیده ها در این جهان از فرضیه ی نسبیت پیروی می کند. فرضا مکن است یکی رنگ قرمز را دوست داشته باشد و دیگری آن را نپسند. زیبای شناسی و تفاوت سلایق و دیدگاه ها آن قدر وسیع و متنوع است که در این مقال نگنجد. دیدگاه من در مورد این ترانه در پی اعلام می شود. با آرزوی تندرستی و شادکامی برای شما و تمامی مردم دنیا به ویژه مردم ایران عزیزمان:


زیـبـای و مـوزون بـودن آهـنـگ تـرانـه : ( تـنـظـیـم، مـیـکـس و مـسـتـریـنـگ ) ۹۵ / مـفـهـوم و زیـبـای شـعـر تـرانـه : ۷۵ / زیـبـای صـدای خـوانـنـده ی گـرامـی و زدن درسـت تـحـریـرهـا در ایـن تـرانـه : ۹۰ / بـا سـپـاس فـراوان از سـازنـدگان ارجـمـنـد تـرانـه و وب گـاه وزیـن و بـه روز تـهـران مـوزیـک.
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تهران موزیک می باشد.
طراحی سایت و پشتیبانی توسط وب طراحان جوان
Cover
More More